استاندار آذربایجان غربی: قهرمانان و جوانان برتر ایران اسلامی آینده سازان این کشورند
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

استاندار آذربایجان غربی: قهرمانان و جوانان برتر ایران اسلامی آینده سازان این کشورند

استاندار آذربایجان غربی: قهرمانان و جوانان برتر ایران اسلامی آینده سازان این کشورند

 استاندار آذربایجان غربی گفت: جوانان نخبه و قهرمانان ورزشی ایران اسلامی به عنوان الگوهای برتر جامعه نقش موثری در آینده درخشان کشور دارند.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان آذربایجان غربی قربانعلی سعادت شنبه شب در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی و جوانان برتر استان افزود: در طول 35 سال پس از انقلاب اسلامی تمامی اهداف والای میهن عزیزمان به یمن وجود پربرکت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و جانفشانی های بی دریغ جوانان و مردم سلحشور و انقلابی ایران اسلامی محقق شده است.
وی اظهار کرد: نامگذاری امسال به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و خلق بزرگترین حماسه سیاسی ایران در روز 24 خرداد امسال نشان داد که ملت بزرگوار و ولایتمدار ایران اسلامی همواره در راستای تعیین سرنوشت این مملکت نقش موثری داشته و دارند.
سعادت گفت: حضور مردم در پای صندوق های رای تغییر در سیستم مدیریتی کشور را موجب شد و در این راستا شاهد حضور افرادی نخبه و کاردان در راس امور مملکت هستیم.
وی افزود: در سالجاری با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری تمام آحاد مردم در راستای حضوری پرشور در حماسه سیاسی به پای صندوق های رای آمدند و مطمئنا به دنبال آن بسترهای خلق حماسه اقتصادی نیز فراهم شده است.
سعادت افزود: حماسه اقتصادی نه به عنوان حضور مستقیم دولت در رشد اقتصادی کشور بلکه با برنامه ریزی و زمینه سازی بسترهای مناسب برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی تحقق می یابد.
وی ادامه داد: جوانان و قهرمانان ورزش این کشور آینده سازان این مرز و بوم هستند و بخش عمده ای از خلق حماسه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار به اندیشه و تفکرات کارساز و ایده های خلاقانه آنان بستگی دارد.
سعادت گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ماندگارترین و ارزشمندترین یادگار امام راحل برای ایران و جهان اسلام است و مردم انقلابی کشورمان همواره در پاسداری از ارزشهای نظام و منویات مقام معظم رهبری تلاش می کنند.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 100
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 100
بازدید ماه : 206
بازدید کل : 13140549
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7